it-news.dir.bg

  [BG]   EN  
it-news.dir.bg

 
Рейтинг: 3.00
(82)
Полезни сайтове и програми!!!!!!
Анкети
ИТ-Форум!
Базова
Новини
Адреси
Списък
Строителство и Направи си сам!!!
За контакти
Връзки
Музика



Новини / Бизнес Приложения

Вземи в gLOG
02 Септември 12, 14:16
IBM Commerce Cloud - облачно решение за маркетинг, продажби и реализация
По време на световната среща Smarter Commerce Global Summit – IBM представи нов софтуер, предназначен за подобряване на обмена на данни и автоматизиране на сложни маркетинг процеси и дейности, свързани с веригата за доставки в облачна среда. В резултат на това, маркетолозите могат да направят по-ефективно обслужването на клиентите, да повишат ефективността на маркетинг дейностите и да намалят оперативните разходи. IBM Commerce Cloud е първото в индустрията integrated enterprise class e-commerce решение в облачна среда, което обхваща маркетинг, продажби и реализация. Решението е създадено, за да помогне на маркетинг мениджърите и специалистите по електронна търговия да развият и поддържат онлайн източник на информация, но също така дава възможност на компании от всякакъв размер да приложат онлайн търговски активности за потребителите, каквито развиват най-известните марки в света. IBM Commerce в облачна среда е интегрирана платформа за първоначално генериране на интерес от страна на клиентите и впоследствие предлагане, продажба, сключване на сделки и изпълнение на поръчки в облака. Софтуерът предлага предимствата на облачната среда, сред които ниски първоначални капиталови инвестиции, pay-for-use модели, за компании от всякакъв мащаб. IBM представи и нови Smarter Commerce софтуер и услуги, с които да помогне на маркетинг мениджърите да прилагат персонализирани дигитални активности, насочени към клиенти, ползващи мобилни устройства и социални медии. Благодарение на новите решения на IBM маркетинг специалистите ще получат незабавно информация за тенденциите в потребителското поведение и да предприемат действия на базата на тази информация. Новият IBM Smarter Commerce софтуер позволява на бизнеса да определи вида устройство, което даден клиент ползва и да анализира как той реагира на различни кампании. Например, маркетинг специалистите могат да установят, че даден клиент игнорира съобщения от своя смартфон, но да проследява кампании, когато използва таблета си. С подобен вид информация, маркетинг специалистите могат да създадат и приложат персонализирани дигитални кампании, съобразени с поведението на клиентите. IBM Smarter Commerce цели да помогне на компаниите, които се борят да отговарят на нарастващите нужди на потребителите в бързо променящия се дигитален пазар, чрез автоматизиране на процесите на закупуване, маркетиране, продажба и обслужване.

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0831